آجرنما ده سوراخ 5.5 سانتی (21.5*10*5.5) درجه یک زرد

آجرنما ده سوراخ 5.5 سانتی (21.5*10*5.5) درجه یک زرد

آجرنما ده سوراخ 5.5 سانتی (21.5*10*5.5) درجه یک زرد

آجرنما ده سوراخ 21.5*10*5.5 دارای ده سوراخ می باشد که سوراخ های آن به منظور کاهش وزن آجر، عایق بندی و همچنین ایجاد خلاء بوجود آمده اند. این محصول در دو رنگ زرد و قرمز تولید می شود و از سایز بزرگ آن (با ابعاد 21.5*10*5.5 سانتی متر) در دیوار چینی محوطه ها، باغ ویلا ها، سوله ها و حیاط ادارات و منازل استفاده می شود. آجرنما ده سوراخ 21.5*10*5.5 در کیفیت ممتاز (تمام اتوماتیک) برای نماسازی، در کیفیت درجه یک (تولید به روش نیمه اتوماتیک) برای نما سازی و دیوار کشی، در کیفیت درجه 2 برای دیوار کشی و در کیفیت درجه یک و درجه دو در سایز کوچک هم تولید می شود که در چیدن دیوار اتاق، تراس ها، دو پوش حمام و دستشویی و ایجاد سقف (طاق ضربی) مورد استفاده قرار می گیرد. به آجر ممتاز و آجر درجه یک آجر نما و به آجر درجه 2 آجر پشت کار نیز گفته می شود.

آجر لفتون زرد (آجر نما ده سوراخ زرد) از خاک رس مرغوب اطراف اصفهان تولید می گردد، رنگ آن ثابت بوده و در برابر عوامل محیطی ثابت می باشد. این محصول از پرکاربردترین مصالح ساختمانی است و بیشترین استفاده را در نمای ساختمان و تیغه چینی دارد. در گذشته از آجر فشاری برای این کار استفاده می شد که آجر فشاری از معایبی چون وزن زیاد و جذب آب زیاد داشت بنابراین آجر ده سوراخه زرد جایگزین آن گردید. سوراخ های عمودی این آجر باعث کاهش وزن و پخت بهتر خشت شده و استحکام آن را بالا می برد.

کارخانه آجر نما لفتون اصفهان

کارخانه آجر سفال ایران به عنوان تولید کننده آجر لفتون زرد درجه یک به دلیل انتخاب بهترین معادن خاک رس به عنوان مواد اولیه و انجام آزمایش های استاندارد و علمی متعدد قبل و بعد از تولید و همچنین با بهره گیری از کارشناسان مجرب در پروسه خط تولید توانسته آجر لفتون نما درجه یک را که به صورت تمام اتوماتیک تولید شده با بالاترین کیفیت سطح و رنگ به بازار عرضه نماید به طوری که آجر ده سوارخ لفتون زرد این شرکت علاوه بر نمای خارجی ساختمان،‌ در زیباسازی و ایجاد نمای کلاسیک در دکوراسیون داخلی منازل، هتل ها، مطب ها، ‌فروشگاه ها و‌ سایر مکان های خصوصی و عمومی کاربرد داشته و میتواند زیبایی خارق العاده ای را خلق نماید.

ابعاد آجر نما لفتون زرد درجه یک اصفهان

این آجر با نام های دیگر آجر زرد اصفهان یا آجر بهمنی زرد یا آجر ده سوراخ زرد همان اجر سفال زرد می باشد که از خاک رس اعلا اصفهان و به صورت درجه یک تمام اتوماتیک (توسط کوره ی تونلی، کاملا هوشمند و اتوماسیون) در ابعاد چهار سانت تا هفت سانت تولید شده و در رنگ زرد و رنگ قرمز به بازار عرضه می گردد و معمولا به عنوان آجر نما به کار برده می شود. این آجر دارای ابعاد 21.5*10*5.5 می باشد که می توانید هنگام خرید سایز 4 و سایز 5 آن را نیز سفارش دهید.

توضیحات بیشتر در مورد آجر ده سوراخ درجه یک اصفهان

آجر سفال لفتون زرد یکی از آجرهایی است که در ساختمان سازی به کار برده می شود. این سفال زرد رنگ معمولا به عنوان آجرنما استفاده شده و به آجر لفتون زرد یا آجر نما سوراخ دار زرد یا آجر سوراخ دار یا آجر نما سوله سازی و یا آجر زرد مدرسه سازی معروف می باشد. چرا که برای استفاده از آجر لفتون زرد در ساخت سوله و یا مدرسه قطعا شما به سراغ این آجر لفتون زرد کشیده می شوید چرا که اولا قیمت بسیار مناسبی داشته دوما از کیفیت خیلی خوبی برخوردار می باشد. از دیگر مزایای آجر ممتاز لفتون این است که می توان هم با آن دیوار های حائل ایجاد کرد و هم پس از ایجاد دیوار و بند کشی از نمای زیبای آن لذت برد یعنی دیگر نیازی به نمای جدید ندارید.

Call Now Buttonاستعلام قیمت/مشاوره تلفنی